fredag 1 april 2011

Återbruk


För flera år sedan sydde jag om ett par gamla jeans till en väska
Tyvärr har inte den blivit använd mycket,
men kom fram ur garderoben när jag flyttade i somras
Mamma hjälpte mig med lösningen av en dragkedja så plånboken känns säker
och nu väntar jag bara på sommar och sol då den känns bäst att använda!

Dessutom fick jag i julklapp en fantastisk virkad väska av Lillstrumpa
Därför blir det en del väsk-byten i sommar,
som jag inte är särskilt van vid
så därför får ni räkna med att den ovan omnända plånboken
troligtvis alltid kommer ligga i "den andra väskan"...

1 kommentar:

  1. Häftig väska, jag hade sytt nått liknande på 70-talet och gillade den mycket, tyvärr är den kastad. Fortsät att titta på penslarna, du gör ju en massa annat.
    Ha det bra, vi syns.

    SvaraRadera