tisdag 18 januari 2011

Detaljer

Flyttade till min första egna lägenhet i somras,
och börjar så smått känna att jag kommit till ro!
Visar här några detaljer hemifrån,
över de inredningsstil(ar) jag försöker hålla mig till!
(även om bilderna inte riktigt blir vad jag skulle vilja,
jag inspireras av Mias vackra fotografier från hennes hem
och kanske lär jag mig fota detaljer på det viset också någon dag!)

Jag gillar den orientaliska stilen,
men kan inte låta bli det färgsprakande
- men den delen försöker jag begränsa till
hallen... och sovrummet... och... eh, ja, du förstår...!







 




3 kommentarer:

  1. Härliga bilder, skorna var jätte häftiga, jag längtar tills den 10e så vi får komma och kika.
    Ha det bra Marie

    SvaraRadera
  2. Åhh du har så fint!! :):)

    SvaraRadera
  3. du har fått sååå... :)fint, älska Linus.
    kram

    SvaraRadera