onsdag 15 september 2010

Tycker själv att det är lite tråkigt hur sällan jag lägger upp något nytt här på sidan, och har fått höra det från olika håll också...! :p
För det handlar inte om att jag inte vill uppdatera - jag har ju inget nytt...!
Både blogg och hemsida heter ju Sandrasfoto
- så just fotografier är vad jag skulle vilja fylla sidan med
.
.
Jag har insett att när jag fotograferar
så gör jag det nästan uteslutande vid "tillfällen"
Allt från porträttvänner, till bröllop och höstbilder
Tillfällena kommer lätt med många veckors mellanrum
Och sedan ska bilderna sorteras och bearbetas,
vilket i förlängningen gör att de "många" veckorna
istället blir många, många...
många...
.
Har på sensommaren fått fylla tiden med mängder av tillfällen!
Jag jobbar på för fullt,
så håll ut:
även om det är torka här på sidan, ibland väldigt länge,
så kommer det så mycket mer
när redigeringsarbetet väl är genomfört!
Allt i sinom tid!
(jag hoppas det är värt att vänta på!)
.
.

2 kommentarer:

  1. Vi håller ut för vi vet att det som kommer är värt att vänta på. Fint med bilderna på högersidan, jag har inte sådana, måste ha gjort nåt fel. Marie

    SvaraRadera
  2. Super spännande! Håller med föregående inlägg...är säker att det kommer vara väl värt att vänta på!
    Kram Mia

    SvaraRadera