fredag 23 april 2010

Födelsedagstider!

.
.
I helgen fyllde min kära kusin 30 år,
så jag pysslade ihop ett litet Grattis-Kort till henne
Tyvärr låg hon till sängs i magsjuka, så vi har inte kunnat uppvakta henne ännu
(om du brukar läsa här Elin - BLUNDA!)
.
När Stinas väninna Jessica
(se Lillstrumpas Blogg!) fyllde år i februari
hade Stina gjort ett fantastisk fint album till henne
från deras EuropaLuff i somras
Hon skrev EUROPA i stadig kartong med lite förskjutning
som gör att man ser hela namnet när albumet är stängt
Till Elin använde jag samma teknik med siffrorna 30
- jag fick om möjligt ännu mer respekt för Lillstrumpas album
med 6 bokstäver...!
.
SEX STYCKEN
.
De är INTE så lätta att skära ut...
.

3 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Kan tänka mig att det var klurigt att skära ut.

    Trevlig helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Här händer det grejer. Har inte varit in på ett tag. Mycket snyggt album! Det sade du inte något om igår....Måste göra typ ett likadant =)
    Vad du kan!
    Kramiz Gugge

    SvaraRadera
  3. Lillstrumpa Säger:

    Men kolla in vännen, vilket album! Jätte fint! Jag blir så stolt!

    SvaraRadera